books & talks

Seit dem Jahr 2014 beschäftige ich mich intensiv mit Computerkunst oder allgemeiner mit Generativer Kunst. Das hat nicht nur zu vielen ästhetischen Objekten geführt (eine Auswahl davon konnte ich in verschiedenen Ausstellungen zeigen). Einige Ergebnisse meiner praktischen und theoretischen Beschäftigung mit dem Thema habe ich in Büchern und Artikeln beschrieben und in Vorträgen vorgestellt (manche in englisch, manche in deutsch).

Since the year 2014 I am intensively engaged in Computer Art or more generally in Generative Art. This has not only led to many aesthetic objects (a selection of which I was able to show in various exhibitions). I have described some of the results of my practical and theoretical work on the subject in books and articles and presented them in lectures (some in English, some in German).